Instalace PHP

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Srpen 24 15:31:14 CEST 2002

> odinstaloval jsem balicek: php-common-4.0.6-5mdk.i586.rpm a nainstaloval
jsem
> balicek: php-4.0.3pl1-1.i386.rpm z RedHat 7.0. Pri instalaci ale balicek
> potrebuje instalaci jakehosi libdb-3.1. V distribuci RedHatu jsem ho ale
> nenasel. Zkusil bych php nainstalovat z RedHatu.

Moc prosim, nez zacnete chaoticky odinstalovavat balicky z mandrake a blesit
si distribuci cizim svinstvem (z pohledu vami pouzivane distribuce) tak k
balicku php-common doinstalujte taky balicek mod_php. Jeho instalaci se
pripisou take porebne radky do konfigurace apache (vymette to, co jste si
tam sam ohledne php pridal a nechte to v teto fazi na instalatoru)

Jinak, vas pritel se jmenuje urpmf <jmeno souboru> - rekne vam, v jakem
balicku se nachazi potrebny soubor.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz