Instalace PHP

Matthes ornest na mistral.cz
Sobota Srpen 24 15:56:20 CEST 2002

Obecne neni dobry michat baliky ruznych distribuci a urcite to
vyresite i s mdk balikem. Tu knihovnu libdb to chce, protoze je
defaultne zakompilovana podpora pro db1[2,3] databaze, ktere zrejme
nemate nainstaleny. Nicmene balik php-common
je jen zaklad, urcite je instalace rozlozena do vice baliku.
zkontrolujte si, co balik chce: rpm -q --whtprovides --whatrequires
<jmeno_baliku>
Ten mod_php by to chtelo urcite ;)

Matthes