letaky s linuxem

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Srpen 24 16:17:51 CEST 2002

On Sat, Aug 24, 2002 at 10:29:52AM +0200, Jan Marek wrote:
> Dobry den,

> A co letak k Debianu? Je to A4, zdrojak v TeX-u...

o letaku debianu vim, jen se mne ten latex nedarilo prelozit, ale je tam i pdf verze kterou
pouziji, dneska jsem tech pet mega stahnul a podival jsem se - jo, to
pujde. nasel jsem i velmi pekne letaky na OOo, jsou kombinovany s linux
terminal project, slusne, pouzitelne, zdrojaky latexu jsem tam nenasel,
ale zkusim napsat autorovi.
ale nejake letaky primo na linux samotny jsem nenasel - je mozne, ze nic
takoveho proste neni? ptal jsem se i v debian-users a tam mi
nedoporucili ani ten debianovsky letak, natoz nejaky jiny (holt patek
neni dobra doba na otazky...).
--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487