Zporovozneni Tv karty PV951T

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Sobota Srpen 24 17:14:58 CEST 2002

Zbynek Houska wrote:
> Dobry den,
>   zkousim zprovoznit TV kartu PV951T pod linuxem. Nedari se... V
> archivu jsem nalezl problemy se zvukem, ale tady nefunguje nic.
> Zkousel jsem pouzit KWinTv pod Suse 8.0, ale karta neni rozpoznana a
> ani uvedena v seznamu. Mam pocit, ze by to melo jit, ale jak? POradi
> nekdo?

Jede. V linuxu je to typ 42 (Provideo PV951, ale prodava se i pod
jinymi znackami). Ale aby se vam spravne inicializoval zvuk, musite
napred nahrat bttv s parametrem card=40, potom "rmmod bttv" a "insmod
bttc card=42". Potom by uz zvuk mel jet, ale obcas se stane, ze proste
ne a ne. Taky se mi obcas stava, ze pri prepnuti kanalu nefunguje
zvuk. Staci na to pak prepnout kanaly "tam a zase zpatky" a uz to zvuci.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz