Virus ve zprave

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Pondělí Srpen 26 09:08:58 CEST 2002

Kocek Kvetoslav wrote:

> ...a pak se jeste pokuste vysvetlit uzivatelum, ze nedostanou
> self-extracting prilohu. (Vzdyt je to priloha s vykresem,
> my ho potrebujem, prece by nam zrovna ON neposlal virus... :-()

V mem konkretnim pripade mam podporu vedeni, takze... jak ji to vysvetli
jeji sef, neni moje starost.

Divam se na to asi takhle: Kdo chce poslat "program", muze to poslat
jako *.zip. Z toho je videt, ze to udelal umyslne (minimalne se to samo
nespusti). Nebo posle URL. Znam firmy, kde je tato politika aplikovana.

Ma to jeste nejakou slabinu, kterou ted nevidim? (krome presvedcovani
uzivatelu)

--
Jirka 'Eagle' Novak
registered linux user #173581