Q: PCI grafika pre linux

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Srpen 26 12:37:50 CEST 2002

Zdravicko,

mam starsiu dosku s PCI, nepotrebujem sa hnat za vykonom ale v kazdom
pripade by som rad zmenil grafiku (S3 Trio 3D/2X) o ktorej som pocul ze je z
tych horsich, za nejaku lepsiu.

No a kedze bezim linux a nic viac, rad by som nieco, co by mi ten system
dokazal vyuzit (frabebuffer, DRI, akceleracia... co este?). Poradi mi niekto
nieco vhodne?

 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler