OpenOffice 1.0 CZ a fonty

Petr Krejci krejcipetr na atlas.cz
Pondělí Srpen 26 14:50:56 CEST 2002

Nainstalovat jsem OO na RH7.3, kde mam zaplou cestinu (LAN, LC_CTYPE, KDE na
CZECH, ... )

OO je plně česky fonty v menu OK, napověda OK.

Problem mám s některýma fontama. Arial, Times New Toman, ....
TY MÍSTO NĚKTERÝCH ČESKÝCH ZNAKŮ DĚLAJÍ MEZERY NEBO JSOU PÍSMENKY PŘEKRYTÝ
(ěščřž).

To se neděje u Times, Helvetica, Lucida, ...
Tam je to relativně v pohodě, ale písmenka jsou prostě skaredý (ostrbatý,
nestejně široké čáry).

Dokonce jsem tam nainstalovat freetype2.
Tak uz nevim, proc jsou nekterý písmenka špatně renderovaný.

V KOffice jsou pěkný, všechny nabízený fonty jedou česky, ale za to mi
PADAJÍ při jakýmkoliv otevření souboru na libstdc.so.6 (nebo tak nějak).
Mužete mi prosím někdo poradit?