Debian 3.0 - Win XP

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Srpen 26 22:45:23 CEST 2002

Ahoj, krom toho co píšeš, mám ještě SuSE 7.2 a bootuji pomocí lilo diskety
(boot=/dev/fd0). Lilo z Woodyho jsem ještě nepokoušel a startuji systém přes
systémový disk vytvořený při instalaci - zkus to přes něj. V syntaxi bys
chybu mít neměl. Nepoškodil sis MBR nebo nezapomněl si zpustit příkaz "lilo"
? ... jinak víc už musí poradit zkušenější

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

> Dobrý den.
>
> Mám problém.
> Nainstaloval jsem si linux Debian 3.0rev0 na disk hda. Root disku mám
/dev/hda2. Dále mám /dev/hda1 připojen jako /boot a /dev/hda3 mám jako swap.
Na disku /dev/hdb1 mám nainstalovaný Windows XP.