Q: PCI grafika pre linux

Zdenek Havelka madloki na mail.cz
Úterý Srpen 27 05:03:41 CEST 2002

On 26-Aug-2002 Jaro Kovacik wrote:
> Zdravim Ta Matus,
>
>    ja Ti mozem vrelo odporucat ak sa Ti podari zohnat ATI 3D
>    RAGE II. To som mal ja na starej masine a to mi nabehlo
>    pod kazdym linuxom co som mal doma. Je to kvalitna PCI
>    grafika a ma aj nejaku HW akceleraciu.

Bacha, tim se mysli original od ATI. Existuje fura videokaret, ktere se jako
ATI RAGE II prezentuji, maji chip od ATI, ale misto chipsetu od ATI maji na
sobe obvykle neuhledny obrovsky svab winbond.

Nefunguji ani trosku, ani po vypnuti a nastaveni kdeceho. Obvykle stopy po
pohybu, rozbita barevna paleta atp.

Nicmene original ATI Rage IIc je skutecne dobra a patri mezi me z
nejmilejsich.

E-Mail: madloki na mail.cz
Date: 27-Aug-2002
Time: 05:00:18