Qmail & Fetchmail & looping (#5.4.6):

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Srpen 27 08:34:11 CEST 2002

Radovan Moser wrote/napsal:
: Zdravim.
:
: Jak nastavit Fetchmail aby spravne predal postu Qmailu?
: Pokud poslu postu z loklani site, Qmail ji spravne zpracuje (dojde adresatum, jak na loklani siti tak i venku)
: Pokud ale postu vyberu pres Fetchmail:
:
: /root/.fetchmailrc
: ------------------
: set postmaster "root"
: set properties ""
: set bouncemail
: poll xxx.xxx.xxx.xx proto pop3
: no dns
: localdomains DOMENA.cz
: options no dns
: envelope Delivered-To:
: user "JMENO" with password "HESLO"
: forcecr
: is * here

  Přidejte do .fetchmailrc

  set dropdelivered

  a za domácí úkol zkuste pochopit hlavičku Delivered-To: a co jste do
toho fetchmailrc přidal (hledejte v manuálu).
  Možná budete potřebovat dostatečně novou verzi fetchmailu.

: PS: Omlovuam se, ze pisu dotaz, ktery uz byl pronesen snad tisickrat,
: ale za 1 den listovani konferencemi jsem nic co by mi pomohlo nenasel..

PS: Moje skóre je dva dny.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>