Pristup na GameZone pres maskaradu

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Úterý Srpen 27 13:16:17 CEST 2002

David Tomsik wrote:
> [...]

Uz jsem na to nejspis prisel. Vzhledem k tomu, ze na
GameZone.cz je vsude nula hracu (predpokladam, ze servery
maji v Praze nejspis na Karline), ten problem "pres ten
blbej Linux to neproleze" bude spis "pres ten Linux to
proleze, ale neni kam lizt..." :-)

Jinak samozrejme dekuji vsem za dukazy mito slibu... :-D

PS: Toho Q2 si mozna vyzkousim ;-)

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.