SAMBA tisk na remote LPD

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Úterý Srpen 27 14:25:10 CEST 2002

Nevim jestli to bude ono, ale mel jsem podobny problem, i když to bylo v
obracenem gardu.
Nesli me tisky z Lin na Win. Bylo to v klientskych programech Samby, tusim
smbprint.
Nainstaloval starsi verzi balicku smbclt a bylo vse v pohode. Stalo se mi to
pro upgrade SuSE
ze 7.0 na 7.2.

MH

Zdravim,
tak se mi nepovedlo uspokojive vyresit situaci, ktera mne trapila a uz si
nevim rady.
Situace: dva stroje, kazdy s RH 6.2, tiskovy server HP Jetdirect 500X
(krabicka s vlastnim IP a tremi LPT porty, bezi v ni LPD). Pres jeden stroj
Win klienti mohou tisknout, pres druhy ne (vlastni systemy tisknou v
pohode). Stejne konfiguraky pro tisk ( printcap a adresar /var/spool/lpd) i
sambu (smb.conf) jsou na obou strojich, stejne jsou i verze
(samba-2.0.10-0.62, lpr-0.50.5-1). Tiskova uloha na nejedoucim stroji se
zapise do /var/spool/samba a dale se nic nedeje. Nevim zdali odtud si to ma
zpracovat SAMBA a predat do fronty tisku, nebo LPD (coz se mi nezda).
Dekuji za jakykoli napad, mne uz vsechny dosly.....
David Dolezal