Pristup na GameZone pres maskaradu

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 27 14:30:45 CEST 2002

| Odesílatel: Marek Sezemsky <sezemsky na czechsite.cz>
|
| Urcite? Vim ze veci jako FTP, IRC a podobne musi mit
| specialni kod v kernelu... Copak tyhle herni servery
| nefunguji na stejnem principu? Tzn. ze klient nejen data
| nekam posila, ale i posloucha na nejakem vysokem portu?

Ha? a jak si myslite ze na pocitac co je za masq pristupuje M$? Proste se
browser spoji s jejich webem (proto tam maji vsechno i vyhledavani pres MS
web) no a hle, kde se vzal, tu se vzal, na firewallu otevreny port ktery
smeruje hadejte kam?

Nejlepsi je zakazat IP prostor M$. pak ale nepojedou servery jako XOOM,
NBCI a pod. Dokud jsem mel ve FW logovani pokusu o pristup na M$, tak tam
bylo kazdou chvilku neco ikdyz jsem na web M$ ani zadny z jejich IP urcite
nesel. Zvysena bezpecnost mi to ale vynahradi.

Zdravi JL.