Re: Linux a wokna: problém s windows

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 27 14:37:21 CEST 2002

| Odesílatel: Zdenek Mazanec <Zdenek.Mazanec na contactel.cz>

| Hodne obecne polozena otazka :-) Na nekterych konfiguracich to muze byt
| netrivialni, ale na drtive vetsine stroju to jde naprosto bez problemu.

Napred nainstalovat wokna, nechat si na disku nevyužitou plochu disku tak
1-3GB (i větší), pak instalovat linux. wokna totiz existující linux
nerozchodí a mnohdy o disku prohlásí, že je vadný a odmítnou se instalovat.
Ale zase závisí na tom, jak ho máte rozpartišnovaný.

| Nenapsal jste co znamena "dela to neskutecny bordel"... kolega by k tomu
| usmevem dodal "ma asi olsovky".

Co jsou to "olsovky"?

Zdraví JL.