SAMBA tisk na remote LPD

David Dolezal David.Dolezal na vabo.cz
Úterý Srpen 27 14:46:16 CEST 2002

Zdravim,
testparm toho vyhodi hodne, warning zadny...

load printers = Yes
printcap name = /etc/printcap
printer driver file = /etc/printers.def       .....toto je mi divne. nic
takoveho neexistuje....
printable = No
postscript = No
printing = bsd
print command = lpr -r -P%p %s
lpq command = lpq -P%p
lprm command = lprm -P%p %j
lppause command =
lpresume command =
printer =       ....v sambe se nevyznam, ale toto se mi nelibi....
printer driver = NULL
printer driver location =

[printers]
        comment = Tiskarny
        path = /var/spool/samba
        printable = Yes
        browseable = No

na smb.conf jsem pomalu nesahal, pouze sem dodefinoval adresare na
sdileni......

prava k /var/spool/samba jsou 1777 (uz jsem jednou na tom vyhorel, ale ted
je to bohuzel nekde jinde....)
Diky za pomoc....
David Dolezal