Konsole v KDE 3.0

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Srpen 27 18:38:24 CEST 2002

Dobrý den,

nainstalovala jsem si Slackware 8.1, který obsahuje KDE 3.0. Doteď jsem
používala KDE 1.1. Mám problém s konsolí: jako shell používám tcsh, v
/etc/csh.login mám nastaveno, jak má vypadat prompt (a další věci), ale
konsole v KDE mi jako prompt napíše jenom zobák (>), případně hash, když
pracuju jako root. Taky nefungují barvičky pro ls. Pokud v té konsoli
udělám su - <user>, dostanu kýžený prompt i barvičky (ale zase musím
nastavit DISPLAY). Nemohl by mi někdo poradit, jak dostat prompt i barvy
rovnou? Z KDE 1.1 jsem zvyklá používat spíš kvt, ale ten od dvojky výš
jaksi není, ten mi vyhovoval víc než konsole.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical