CPMS (was: SMSky z Linuxu)

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Srpen 27 16:39:00 CEST 2002

Hi!

>   koukám, 3/4e se tu pooád hovooí o tom samém, ale nic se nedije. Zaeal jsem ve
> své volné chvíli (je jich po skrovnu) tvooit projekt CPMS (Cellular Phone
> Message System), který má za úkol nahradit program SMS Gatekeeper, který ale
> bohu3/4el bi3/4í pouze na Windows.

Co je gatekeeper? Videl jste gsms.sf.net?

> [...]
>   Pokud je zde nikdo kdo se na tom chce podílet, mu3/4e mi napsat a mu3/4eme se
> nijak domluvit, proto3/4e s mým volným easem to nevypadá moc doboe a tudí3/4 bych
> ten projekt taky mohl dilat rok a více ... Umíte-li nikdo C & GTK+ (gtk-2,
> glade-2, ...) a chcete-li pomoci, napišti a ureiti se nijak domluvíme.
>   Projekt je zalo3/4en na SourceForge, http://cpms.sourceforge.net/ a na této
> úvodní stránce je i screen shot toho UI co je "hotové", tak nijak by to mohlo
> vypadat ...
>   Chcete-li, mu3/4ete pomoc, nechcete-li nebo neumíti, mu3/4ete eekat jestli to

Nejdriv musim vedet co to ma umet, ale ze bych napsal frontend k smssendu
uz jsem uvazoval...

>   Looking for older Sparc/ARM machine ... If you have one, please contact me.

Qiq vi kde je jich vyhozena hromada. Nebo kde jich *byla* hromada ;-).
Adresu dam osobne; co s tim sparcem bude?
								Pavel

--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.