nahravaní z TV

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Srpen 28 06:49:49 CEST 2002

Dobrý den, potreboval  bych poradit aplikaci na nahravaní z tv karty a to
jak video tak zvuk nejlepe do jednoho souboru (avi?). Nejlepe jak graf.
rozhraní tak i do console. Nemusí to umet specifakaci casu kdy ma zacit
nahravat. Zkousel jsem steamer z balícku xawtv, ale tam se mi ulozí zaznam
bez zvuku, pak jsem narazil na nvrec, ale ten na RH 7.3 nemuzu prelozit.
Pokud by to umelo i nastavení nahravani na zadané frekvenci ( tedy zadat
jako parametr frekvenci na které vysílá treba CT) tak by to byla parada. Za
prípadné námety dekuji. S pozdravem RT