SAMBA tisk na remote LPD

David Dolezal David.Dolezal na vabo.cz
Středa Srpen 28 07:19:52 CEST 2002

Zdravim,

>              ^^^
> Pokud pouzivas LPRng, pak by tu melo byt prave lprng...

zmeneno na lprng v smb.conf, restart samby, otestovano testparm, zmena
akceptovana a zadna zmena v tisku nenastala....

> Tohle vypada celkem obstojne...

>                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> neni vubec proc by se ti to nemelo nelibit (to je panecku pekna
> veta, co?)... To znamena, ze si stanice nebudou mit odkud
> instalovat driver pro konkretni tiskarnu... Viz take dalsi
> parametry...

Veta je to pekna, konecne mi doslo, jak to s temi drivery je....

> ;-) A co pocitac, ehm, tedy logy, Kubote? Mlci? ;-)

To je to, co mi vadi prave nejvice..../var/log/samba je ukecanej az moc, ale
porad je tam jen o vitezstvi v pretahovane o master browser nad Widlema, ale
po zkousce tisku logy mlci... vsechny, jako by se vubec nic zaznamenani
hodneho nestalo.....

Kazdopadne diky za pomoc, za nejaky cas uz tomu budu rozumet az moc ...(jen
doufam, ze to pak pojede....).

David Dolezal