Radeon, OpenGL a DRI

Michal Karas largon na seznam.cz
Středa Srpen 28 07:37:55 CEST 2002

Dobry den,
chtel bych nejak "rozchodit" OpenGL, ale vubec se mi to nedari. Mam jadro 2.4.19 (character devices -> /dev/agpgart (-> VIA chipset support) a Direct Rendering Manager (-> ATI Radeon jako modul)) a XFree 4.2. Stahl (dri.sf.net) jsem a bez problemu nainstaloval aktualni ovladace pro Radeon a soubor /etc/X11/XF86Config jsem upravil do teto podoby:

Section "Module"
   Load        "dbe"
    SubSection  "extmod"
      Option    "omit xfree86-dga"
    EndSubSection
    Load        "type1"
    Load        "freetype"
    Load        "glx"
    Load        "dri"
EndSection
Section "Device"
    Identifier  "radeon"
    Driver      "ati"
    Option	"AGPMode" "4"
EndSection
Section "DRI"
	Mode 0666
EndSection

X-ka normalne nabehnou. glxinfo tvrdi, ze direct rendering: Yes. Na chybovy vystup ale posila toto: radeonUpdatePageFlipping allow 0 current 0. Ocekaval bych tedy, ze vse funguje jak ma. Ale ouha! Jakmile sputstim neco co OpenGL vyuziva (glxgear, mplayer -vo gl film.avi, quake3), tak vsechno krome mysky TOTALNE zatuhne a jedine reseni je restart pocitace.

Na webu DRI jsem ve FAQ a dokumentaci o tomto nic nenasel, proto se obracim na vas s prosbou o pomoc. Predem dekuji. Michal Karas