Konsole v KDE 3.0

Vaclav Lorenc xlorenc1 na fi.muni.cz
Středa Srpen 28 10:10:46 CEST 2002

>/etc/csh.login mám nastaveno, jak má vypadat prompt (a další věci), ale
>konsole v KDE mi jako prompt napíše jenom zobák (>), případně hash, když
>pracuju jako root. Taky nefungují barvičky pro ls. Pokud v té konsoli
>udělám su - <user>, dostanu kýžený prompt i barvičky (ale zase musím
>nastavit DISPLAY). Nemohl by mi někdo poradit, jak dostat prompt i barvy

problem by mohl byt v tom, ze konsole nejspis nespousti shell jako
prihlasovaci, tim padem se veci typu ~/.profile & spol. nedostanou ke
slovu. Pomerne schudna cesta je nadefinovat si tato nastaveni do
~/.tcshrc (je-li takovy soubor, ja pouzivam bash) a tento soubor volat
treba z ~/.profile. Obsah ~/.tcshrc se vykona pokazde, at uz jde nebo
nejde o login shell.

Popisovany postup mam vyzkouseny v bashi, ale tak nejak predpokladam, ze
i tcsh je konfigurovatelny podobne...

Hezky den.

--
Vaclav Lorenc