Qmail-odpadkovy kos

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Srpen 28 10:33:31 CEST 2002

Peto Mastny wrote/napsal:
: Zdravim vsecky,
: mam maly problem. Potreboval bych nastavit jeden mailovy ucet tak, aby se
: qmail tvaril, ze prijal, ale posta se pritom fyzicky nedorucila a hned se
: vyhodila, nebo jak nastavit, aby qmail neposilal zpet oznameni o
: nedorucitelne poste.

do .qmail patřičného uživatele napsat právě jeden řádek
| /bin/cat > /dev/null

Neexistuje-li ten účet, tak do ~alias/.qmail-blackhole, a
blackhole na vase.domena.cz bude všechno zapisovat do /dev/null

Pokud používáte např.vpopmail, tak budete muset změnit jméno souboru,
kam se to zapíše.

Možná by bylo jednodušší do toho souboru nepsat nic, ale to nemám
ozkoušené. Protože se o počítač stará více správců, tak jsem tam nechal
ten cat. (aby všichni viděli, co se děje). Bohužel přímo /dev/null tam
napsat nešlo (protože práva).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>