problem s scp prenosem

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Srpen 28 13:54:13 CEST 2002

Zdravim,

mam takovy neprijemny problem: pouzivam pro publikovani na web scp. Jenze
kdyz tam neco uploadnu, objevi se najednou problemy (neco prestane
fungovat v php, xml/xsl transformaci, neco se zobrazuje spatne...). Kdyz
to uploadne kolega z Win, je vse v poradku.
Nenapada me jina pricina, nez ze scp posila na server soubory v ascii a ne
jako binary (soubory jsou vetsinou v UTF-8, coz muze byt problem), ale
nenasel jsem v manu ani jinde, jak to ovlivnit. Zkousel jsem ted sftp,
ale problem je stejny...
U*NIX nedela rozdil mezi binarnim/textovym souborem, takze by to snad melo
byt jedno?

nevite, jak z toho ven?

diky
Matthes