Wireless PCI Zcomax XI-626

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Středa Srpen 28 15:46:16 CEST 2002

Zdravim,

> Od PCI karet co nejdale.
> Rozhodne jdete do ISY.
> Zkusenosti.

mohu se na ty negativni zkusenosti zeptat ?

Ja jsem zatim zkousel vzorky a byl jsem z toho docela unesen - pod linuxem
to chodi, dokonce chodi i USB model XI-725.

Zkouseno s ovladaci linux-wlan-ng-0.1.14 a i v "ostrem" provozu (i kdyz
zatim jen kratkem) jsem nezjistil zadne problemy.....

No, sice je u te karty opet zminka o PCI rev. 2.2, ale nam tahle karta
behala v tak starych strojich, ze verzi PCI jeste ani neudavali.... A shodou
okolnosti to byla zrovna P54C na 120MHz....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,621467
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz