SAMBA tisk na remote LPD - vyreseno

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Srpen 28 15:37:38 CEST 2002

David Dolezal wrote:

> Zdravim,
> a rovnou se priznam, jsem slepy....

> vysledek:
> lpr: lp0: cannot open printer description file...
>
> to prece neni mozne, jako root tisknu jak o zivot....Takze kontrola -> na
> /etc/printcap nebyl nastaven atribut cteni pro ostatni, takze chudak samba
> si samozrejme nemohla najit nastaveni tiskaren.... Jenom musim jeste
> zjistit, kdo se mi tam dostal a ten priznak mi shodil...No a pak si pujdu
> poridit lepsi bryle...

 Nechci strasit, ale jsu v podstate dve moznosti.
1. Ten priznak jste si shodil sam, thou byt ta lepsi varianta (mam ji mnohem
a mnohem radeji nez tu druhou).
2. Priznak shodil nekdo jiny. Pak asi zacne martyrium. Nejde o to, ze shodil
priznak, ale tahle prava by mel mit jen root. A pak je obvykle zle....

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz