RH 7.1+16 MB RAM instalace

mufprig na hi-net.cz mufprig na hi-net.cz
Středa Srpen 28 16:46:55 CEST 2002

Dne st 28. srpen 2002 07:47 jste napsal(a):

> Vyndat disk, nainstalovat na jinym kompu, protom prehodit kernel dle toho
> routeru (balik se spravnou architekturou), vratit disk + konfigurace
> hardwaru, ale u routeru to budou jenom sitovky v /etc/modules.conf, takze
> pohoda.
>
> Milos

Udelal jsem tento postup nainstaloval na jinem PC

Pote jsme udelal

rpm -e kernel 2.2-xxx --nodepsi
rpm -ivh kernel 2.2-xxxx.i586.rpm

depmod -a
lilo

Prendal disk do toho routeru sice boot probehl v poradku ,ale zastavilo se mi
po teto hlasce "Freeing unused kernel memory: 280k freed" a dale to nedela
nic.

Nevi nekdo cim by to mohlo byt a nebo jak to resit ,nebo jsem jeste neco
opomnel.

--
S pozdravem.

[MUFPRIG]