rox-filer ve fluxboxu

Jiri Hysek jiri.hysek na tiscali.cz
Středa Srpen 28 18:16:22 CEST 2002

Dobry den,
mam problem s rox-filerem, ktery mi bezi pouze jako pinboard (ikonky;).
Kdyz menim aktivni okno pomoci Alt+tab (nebo i pomoci sipek na hl.
panelu), kazda ikonka se mi chova jako okno. Tzn. ze kdyz mam napr. 10
ikonek a chci si prepinat napr mezi 2 okny, tak pokazde musim preblikat
tech 10 ikonek. To uz mam rychlejsi dat ruku na mys a prekliknout si to
okno tak.. Hledal sem v manualu ROX fileru a je tam nastaveni pro IceWM
(nevim sice, jestli to slouzi tomu co chci, ale podle tech nazvu to tak
vypada..).

ROX-Pinboard.ignoreWinList: 1
ROX-Pinboard.ignoreTaskBar: 1
ROX-Pinboard.ignoreQuickSwitch: 1

Zkousel jsem pridat tyto radky do ~/.fluxbox/init a jak sem taky cekal,
nepomohlo to...

ROX filer se nedavno v konferenci probiral, tak myslim, ze se s timto uz
nekdo urcite setkal. Byl bych rad, kdybych tenhle problem vyresil, protoze
ROX-filer je presne to, co jsem hledal...

Dekuji...

J. Hysek