Jakou zakladni desku - problemy s VIA ?

Středa Srpen 28 18:25:37 CEST 2002

On Wed, Aug 28, 2002 at 04:01:41PM +0200, Vaclav Peroutka wrote:
> Ahoj,
Cau.

> Uvazuji, jakou desku k tomu, slysel jsem problemy s VIA chipsety (USB,
> jeste neco dalsiho, uz nevim co to bylo), plati to i pro KT266a, KT333 ?
Ja som mal s nimi strasne problemy, nemalo sa to rado so zvukovkou ani s
grafickou, mrzlo to a nakoniec v priebehu mesiaca sa v mojom okoli 3 bordy s
via chipsetom po asi 1.5 roku nasadenia pokazili (vobec neslo butovat, ani nic
nebliklo). BTW pytal som sa aj maintainera drajvrov (myslim ze Vojtech
Pavlik), poradit mi nevedel, a Tech-Support MSI mi poradil kupit si silnejsi
zdroj.

> Jinak by moje volba asi byla ECS K7S6A - jak chodi v Linuxu (jako
> komplet sestava, tzn. grafika, zvuk, teplocidla, sitovka, TV karta
> atd..) tahle ?
Na svojej multimedialnej masine som ten pokazeny MSI nahradil predchodcom,
K7S5A. Mam v tom sblive, tv-kartu, scsi radic, ATI AIW. Plus onboard LAN a
zvukovka. Teda mam vlastne 2 zvukovky a 2 tv karty. Idu aj senzory. Ten isty
bord som dal aj do servra a som tiez spokojny. Kupil som aj jeden do rutra
ktory by mal ist tento tyzden onlajn. Zvukovka MOZNO s OSS nejde, ja mam alsu.

Testovane procesory: Duron 900, Duron 1000 a Athlon XP 1700+

Neviem teraz presne, cim sa 6A a 5A lisia, myslim ze 6A uz nema SDRAM len
DDRAM a ma nieco novsie.

Okolo januara/februara som do konfery pisal trochu podrobnejsie co a ako.

> Vasek
Bye,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.