Levny SCSI radic pro linux

Richard Korinek richard.korinek na p-centrum.cz
Středa Srpen 28 19:46:52 CEST 2002

Dobry den,

do serveru (Redhat 6.2) budu porizovat streamer a protoze tam neni zadny
SCSI radic, tak musim nejaky poridit. Nikdy jsem s nicim takovym
nepracoval a obchodnici se mi snazi vnuti radice okolo 10000,- (Adaptec
ASC-29160N Kit), nicmene videl jsem nabidky i pod 2000,-. Prechod na
scsi disky neplanuju, dalsi periferie s timto rozhranim taky ne a
protoze jsme neziskovka, tak tech osm tisic je dost citit.

Mohli byste mi prosim doporucit nejaky levny a spolehlivy radic, ktery
bude dobre funkci pod linuxem? Nebo take cemu se vyhnout?

Dekuji moc

Richard Korinek