Jak cist narodni znaky v Xlibu ?

Mirek Fidler cxl na centrum.cz
Středa Srpen 28 20:49:39 CEST 2002

Nevite nekdo, jak se spravne realizuje vstup narodnich znaku v core Xlibu ?

Zkousel jsem to pomoci IM/IC, jenze problem je ze uz volani samotneho
XOpenIM se nezdari, pritom zbytek aplikace jinak bez problemu jede, v jinych
aplikacich (KDE, OpenOffice) zase chodi vstup cestiny.

Tak se mi spis zda, ze na IM kaslou, ono totiz pro normalni znaky (tedy mimo
asijskych ideogramu) lze docela primitivne vstup realizovat primo z keysymu
KeyPressed, musi prakticky dodelat jenom deadkeye. Na druhou stranu ve
zdrojacich Qt jsem nic takoveho nenasel (mozna jen spatne hledal).

Nevi nekdo, jak se to tedy dela ?

Mirek