rpmbuld: jak pokračovat v překladu?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Srpen 28 21:03:33 CEST 2002

On Wed, 28 Aug 2002 16:02:38 +0000 (UTC), Marián Kyral wrote:

: Chybu jsem odstranil, ale teď bych chtěl pokračovat v překladu balíčku
: od místa, kde to spadlo, ale ať hledám jak hledám, nic nenacházím.
: Všechno začíná od začátku :-(

To nie je bug, to je feature. Kedysi som to tusim aj sam ziadal
od tvorcov rpm, ale bolo mi povedane, ze konzistencia ma u nich
prioritu pred pohodlim a ze take nepodporia.

Na nieco funguje --short-circuit, ale balicek tak pokial
viem nezostavite (ale mozem sa mylit, overte si to).

: Jak to děláte vy? Nebo jsem zase něco přehlédl?

Ak to uz musim robit, pustim to cez noc :-) Keby mi to vadilo
moc, tak si patchnem rpm - rozsirit --short-circuit okrem -bc a -bi
povolit aj na -bb / -ba nijak zvlast velky problem nebude.

Zdravi
--
                                        Stano