Chyba pri paleni 800 MB cedecka - vyriesene (ciastocne)

Tomas Horsky deadlock na host.sk
Středa Srpen 28 23:23:53 CEST 2002

Zdravim,

Takyto bol problem:
> Palil som pomocou cdrecord (napalovacka TEAC CD-W516EB 1.0B) na 800 MB
> medium Intenso. Po 790 megoch vypisalo chybu. Na obale media je ale
> tabulka kompatibility, kde je napisana presne moja napalovacka. Su tam
> sice uvedene len windowsove softvery, ale vo vsetkych by podla tabulky
> mala ist. Tak sa chcem spytat, ci je chyba v cdrecord (verzia 1.10), alebo
> niekde inde (image cedecka mal pri paleni 796 mega), alebo 790 mega
> povazuju za 800

Chyba je v mojej napalovacke. Skusil som upgradnut firmware (1.0J), skusil
som palit aj vo Windows (Easy CD creator), a stale to neslo. Potom som to
skusil napalit u kamosa, na jeho napalovacke ktoru kupil den predtym
(znacka nejaka LG, nepoznam), a napalilo to (v tom istom Easy CD
creatorovi).
Niekto hovoril, ze ma tu istu napalovacku a ide mu to, tak neviem, asi mi
zostava kupovat 790 megove cedecka...

Tomas