Levny SCSI radic pro linux

Michal Vanecek micke na vendy.cz
Čtvrtek Srpen 29 07:23:33 CEST 2002

Dne st 28. srpen 2002 20:36 jste napsal(a):

> Vyhnul bych se radicum s cipem Initio, naopak z tech levnych mam dobre
> zkusenosti s terkamem (cip symbios). Pokud sezenete (ted uz bazarovy)
> Diamond, tek ten taky chodi dobre (taktez cip symbios)

Mam ioi-9200UW je tam Initio a chodi bez problemu, ve firme mame ioi-4203U
taky s cipem Initio a opet bez problemu. Doma na tom mam palirnu a v praci
streamer a disky.
Ten ioi-4203U stal tusim 2,5k je otazka zda se da jeste sehnat, ioi-9200UW me
stal 4,7k a sehnat se da.
--
 Vendy - Michal Vanecek - Micke
     nastal čas zavřít okna