problem s scp prenosem

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Srpen 29 08:10:29 CEST 2002

> mam takovy neprijemny problem: pouzivam pro publikovani na web scp. Jenze
> kdyz tam neco uploadnu, objevi se najednou problemy (neco prestane
> fungovat v php, xml/xsl transformaci, neco se zobrazuje spatne...). Kdyz
> to uploadne kolega z Win, je vse v poradku.

> Nenapada me jina pricina, nez ze scp posila na server soubory v ascii a ne
> jako binary (soubory jsou vetsinou v UTF-8, coz muze byt problem), ale
> nenasel jsem v manu ani jinde, jak to ovlivnit. Zkousel jsem ted sftp,
> ale problem je stejny...
> [...]

scp podle me nema ascii prenos, krome toho by to u php skriptu nemelo
vadit ani kdyby konce radku menil.

zkusil bych zkontrolovat vlastnika a prava vzniklych souboru a adresaru.
musi byt citelne pro uzivatele, pod kterym bezi httpd.

po podobnych zkusenostech pouzivam na vsechno rsync + rsyncd, v prislusnem
modulu mam nastavene uid a gid a problemy prestaly. v pripade zajmu mohu
zaslat rsyncd.conf.

		La'd"a

Kdykoli člověk vytočí omylem špatné číslo, nikdy není obsazeno.