Pseudo-terminal will not be allocated because stdin is not a terminal

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Srpen 29 09:23:45 CEST 2002

On St, 2002-08-28 at 21:23, Pavel Janík wrote:
> [...]
>    >
>    > ssh prog-11 <<EOF
>    > > ls /tmp
>    > > EOF
>    > Pseudo-terminal will not be allocated because stdin is not a terminal.
>
> ssh -tt
>
> ssh(1) to zmiňuje (SuSE Linux 8.x):
>
>      -t      Force pseudo-tty allocation.  This can be used to execute arbi­
>              trary screen-based programs on a remote machine, which can be
>              very useful, e.g., when implementing menu services.  Multiple -t
>              options force tty allocation, even if ssh has no local tty.

Toto mi bohuzel nepomohlo, protoze to pak hodi jinou hlasku:

ssh -ttt prog-11 <<EOF
> ls
> EOF
tcgetattr: Inappropriate ioctl for device
Last login: Thu Aug 29 09:13:48 2002 from prog-11.tmapy.cz

nedostanu vystup z programu a navic je to v nejakem divnem stavu, ze
dokud nedam ^C tak nevidim zadny dalsi vystup z programu.

Pripada mi, ze se tam naloguje a vse vypousti na nejaky neexistujici
/dev/stdout, ale nevim, jak mu to predepsat.

Pavel

--
Ing. Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz