TCP/TP stack

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Srpen 29 08:49:38 CEST 2002

On Wed, 28 Aug 2002 20:16:42 +0000 (UTC), chicony wrote:

: tak pred pul rokem sem cetl na serveru root.cz v
: ze linux ma nekdy potize s TCP/IP stackem
: pri velke zatezi pry nekdy spadne
: myslim ze psano v clanku ohledne vyhod freeBSD pred linuxem
: je to pravda ?

V zivote som o tom nepocul. Byvalo pravdou, ze linuxove TCP/IP
nepatrilo medzi najvykonnejsie a ze bolo zle skalovatelne
a zopar nefunkcnych variant sa objavilo v developerskej
serii jadra (co je normalne, na to ta seria je), ale ze
by pri velkej zatazi nieco padalo som nepocul a vykonnost
zvlast po neslavnych Mindspring testoch myslim tiez celkom
slusne doladili. Rozhodne by som sa v aktualnych jadrach
tohoto neobaval.

Porovnavat s BSD nemozem, nemam s nim skusenosti.

Zdravi
--
                                   Stano