Jakou zakladni desku - problemy s VIA ?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Srpen 29 10:02:52 CEST 2002

Osobne mam dobrou zkusenost s Asusy. Instaloval jsem 20ksc PC Asus A7V333 s
Redhat 7.3. Jediny problem je obecny problem VIA chipsetu a UDMA (U vsech
vyrobcu desek). Obcas se vyskytuji v dmesg skarede hlasky dmserr,
doprovazene jeste skaredejsi informaci BAD CRC.
Je pak vhodne vypnout PCI DMA defaul v jadre a poustet UDMA az po startu
systemu: hdparm -d1 -X34 /dev/hda (hdb, hdc atd).
A cekat, az to bude v nejakem dalsim jadre vyreseno.
Jinak spokojenost.

TNX