problem s scp prenosem

Čtvrtek Srpen 29 11:21:00 CEST 2002

Zdenek Mazanec píše:
> To jsem si myslel jeste nedavno taky, ale konference me vyvedla z omylu,
> staci bezici ssh a _nainstalovany_ rsync. Rsync nemusi bezet jako demon.
	Ano. Buďto na druhé straně běží rsync server, a pak má přístup
každý, nebo je jenom nainstalovaný, a pak musíte mít na tom stroji účet.
Při použití ssh jsou trochu problémy ve skriptech, protože musíte nějak
zajistit autentizaci (prázdná passphrase, klíč je v paměti apod.), ale
i tak snad už dnes pro použití rsh je jen málo důvodů.
Přidávají se tyto přepínače:

rsync ... -e ssh ucet na ...:tam /tady/