login na WWW

Jan Povolný, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Čtvrtek Srpen 29 11:14:35 CEST 2002

> omlouvám se že se nebudu vyjadřovat k tomu co jste zde uvedl, ale proč
> nehledáte srozumitelné informace sám rovnou ???
> google na dotaz "apache autorizace přístupu" vyhodí

*** To nic, kdychych byl byval nehledal sam, tak bych si tuto vytku
bezpochyby zaslouzil a mozna si ji zasluhu i ted, nicmene jsem projel par
(stejnych) popisu, jak rozchodit autentizaci na strankach a vse provedl
podle nich.

Doplnil zapis do httpd.conf
Zalozil soubor s hesly
Do inkriminovanych adresaru napsal .htaccess

A na stranky se dostanu stale bez problemu. Asi je nekde strasne hloupa bota
a uznavam, ze mi s tim tezko nekdo pomuze, to by musel sedet vedle me.

Presto diky, jdu hledat, snad to rozchodim.

Jan Povolny