Jakou zakladni desku - problemy s VIA ?

Petr Krejci krejcipetr na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 29 10:49:48 CEST 2002

Ja vim ze to probihalo tady nekolikrat.
Puvodne jsem mel desku KT7 (KT133), kde bezelo vse bez problemu i to
vypinani AC.

Vymenil desku na KX7 nic jsem nepreinstalovavl a ejhle deska se nevypina.

V archivu jsem samozdrejme hledal, problem je ze nic nezabralo.  Jsou tam
zvlaste sclanky na KT133.
Ono to vypada, ze vypinani nejede pouze na tom ABITU a jinych vyrobcich ano.

"Jirka 'Eagle' Novak" <eagle na unicode.cz> píse v diskusním príspevku
news:akkjdc$1um7$1 na ns.felk.cvut.cz...