login na WWW

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Čtvrtek Srpen 29 11:25:26 CEST 2002

A AllowOverride (ci jak tomu rika) tam mate?
Chce to tam vrznout All

Jinak nechci nic vytykat tomu, ktery Vas poslal hledat, ale konkretne
HTTP autentikace je vec, nad kterou jsem coby clovek pomerne Internetu i
Apache znaly malem stravil mladi ...

Robert