Nelze nastavit rozlišení X servru.

Vitězslav Kašička VKasicka na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 29 14:49:47 CEST 2002

  Zdravím všechny
ve spolek. Potřebovalbych poradit z nastavením X servru. Momentálně
by mně zajímalo kde bych našel log soubory, kam zapisují Xka hlášky
při startu a chyby. Totiž ať nastavím pomocí Xcofigurátoru, jaké
koliv rozlišení baskočí mi X servr do toho nejnišího jaký může karta
nabýdnout. A mám dojem že to dělají z konkrétního důvodu. Mám graf.
kartu S3 TRIO 64V2/DX a distribuci Mandrake 7.0 co bzla vzdána s
časopisem Computer před
prázdninama.

                                   Vítězslav Kašička

VKasicka na seznam.cz

Reklama:
Přijďte se podívat na 10. ročník Mezinárodního festivalu DIVADLO: divadla z
osmi zemí světa, pouliční performance, site specific theatre, výstavy,
workshop, tance buto a další. http://festival.divadlo.cz