instalace_mysql

Matthes ornest na mistral.cz
Čtvrtek Srpen 29 15:30:21 CEST 2002

A jakou verzi mysql jste instaloval? Mozna jestli jste instaloval databaze
"skryptem", tak to nejde, zkuste to spis "sciptem" ;))
Ne, vazne, co vam to reklo? nejaka chyba ci tak neco? jestli nejdou zapsat
db's a vse ostatni je ok, tak si zkontrolujte pristupova prava k adresari
/var/lib/, tam se vytvari adresar mysql a v nem databaze.
Instalujete to vubec jako root? ;)

Matthes