Debian/GNU - krabice

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 29 16:29:16 CEST 2002

On Thu, 29 Aug 2002, Jakub Maa01 Jirků wrote:

> No mozna by se dala vyrobit. Staci krabice, zepredu spirala, zezadu zmenseny
> flyer, uvnitr stazena a vypalena cd + dvd media a treba vytisteny instalacni
> manual. Mozna by nebylo od veci, kdyby nekdo (czlug?) zacal takovehle ,,krabi-
> cove download edition`` vyrabet a prodavat.

Mate predstavu, kolik debianistu by si tuto krabici koupilo? Ja se sice k
nim nepocitam, ale mam dojem, ze toto je to posledni, co by jim chybelo ke
stesti. Ale mozna se mylim. Kazdopadne, vyrobit vyse popsane je celkem
drahe (foto na krabici, tisk a vyroba krabice, lisovani cd, tisk
manualu...) a ma smysl to udelat pouze pri dostatecnem poctu zajemcu. Je
fakt, ze stable verze debianu by byla v prodeji rozumne dlouho, ale je
otazka, zda-li by to stacilo k dostatecnemu prodeji.

--
Ondrej Koala Vacha