mozilla 1.1 rpm redhat

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Čtvrtek Srpen 29 16:33:47 CEST 2002

> ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/mozilla1.0/Red_Hat_7x_RPMS/i386/

> Je opravdu tak tezky zamenit mozilla1.0 za mozilla1.1 ? Je to v naprosto
> stejne ceste, staci zamenit jen jednu nulu za jednicku. S takhle udernym
> premyslenim se da pochybovat o tom, zda to budete z rpm umet nainstalovat.

vy jste se po ranu trochu spatne vyspal, ze?
napr. na webu byl tento odkaz uverejnen az 08/29/2002 03:32:32 AM
na ftp se ty soubory objevily 27.8 v 10.00 rano a ja se tam jeste vecer
predtim dival, takze mne hned nenapadlo, ze se mne nekdo snazi
upozornit(bohuzel s chybou), ze uz tam jsou

mozillu umim instalovat naprosto bez problemu prikazem
dd if=mozilla-1.1-1.i386.rpm of=/dev/hda1

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz