smbfs proti NT server EN - upřesnění

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 29 17:19:18 CEST 2002

> Mohu prosit o další nasměrování ? Tak aby to fungovalo ? Stačili by mi i
> vzorový konfiguraceo d někoho kdo to již provzuje ... ;-)

Protoze o to tolik stojite, tak vam odpovim, ale prilis vas nepotesim.
Resil jsem uplne stejnou vec - PDC na Windows NT a v domene samba, na
kterou se mountovaly uzivatelske disky z toho NT (samba slouzila k
bezpecnemu pristupu k datum zvenku).

Problemy s cestinou nejsou naprosto zadne v pripade souboru
sdilenych na te sambe (zvlada to win98/2000/NT v ceske i anglicke
verzi stejne jako jina samba). Problemy se soubory sdilenymi na
windows98 taky zadne. Ovsem s temi sdilenymi na NT jsem nehnul, a
to jsem vyzkousel vsechny smysluplne kombinace znakovych sad, ktere
v kernelu jsou. Nutno ovsem poznamenat, ze ani 98 a 2000 klienti
nezvladaji ty nazvy uplne bezproblemu, takze zbyva leda doporucit
userum, aby se diakritice v nazvech souboru vyhnuli.

-- Honza Houstek