Instalacia RH 7.3

David Tomsik linux na e-ware.cz
Čtvrtek Srpen 29 21:22:12 CEST 2002

Roman Newman wrote:
> Dobry Den.
>
> Mam integrovanu zakladnu dosku  MATSONIC MS8308EP, ked na nej pokusam
> nainstalovat
> RH 7.3, alebo SuSE 7.2 vzdi sa mi objavi - kernel panic no mounted
> root=09:00 fs - ale mandrake sa mi opdarilo nainstalovat hned n prvi pokus.
>
> Na doske som vypol vsetky integrovane sucasti (NET, SOUND) aj sam skusil dat
> druhu
> VGA, ale nic nepomaha.
>
>  Vdaka za radu
>                                 Roman Newma

Dobry den,

mel sem prodobny problem na desce PCCHIPS M810LMR a odstranil sem ho tak
, ze sem pred instaliaci disableoval veskery power management v biosu
pak bylo bootovani z CD v poradku v poradku. Pro zajimavost pri bootu z
vytvorene inst. diskety se tento problem neukazal. Po instalaci sem zase
PM v biosu zapnul.

--

S pozdravem D.T.

www.e-ware.cz