SMSky z Linuxu

Michal Podsedník podsednik na gecom.cz
Čtvrtek Srpen 29 19:18:54 CEST 2002

Dne st 28. srpen 2002 20:30 jste napsal(a):
> bylo by fajn, kdyby SMSsend nejak vracel pocet sekund, za kdy se to
> muze zkusit poslat znova (nejaky REGEXP z te stranky, co vraci brana
> jako vysledek). Zatim jsem nenasel v dokumentaci, ze by to smssend
> nejak umel. Ale toho casu bylo zatim malo, tak jsem az tak podrobne
> nehledal. :-)

Ja hledam zpusob, jak ten limit obejit. Zatim jsem to nezkousel, ale myslim ze
server tmobilu si pamatuje ident na ip. Napadlo me, ze by mohlo pomoci pustit si
nejaky identd daemon, ktery by na kazdy request vracel jinou, treba nahodnou,
odpoved. Problem lidi za proxy by to ale neresilo :-(

> MaT

S pozdravem,
--
Michal Podsednik