RH7.2 3c90x.o modversion.h ***unresolved .......

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 30 02:22:30 CEST 2002

Zdravim....

Mám drobný problém...
Instaloval jsem ted sitovku 3Com900
z www.3com.cz  jsem si táhnul moduly, avšak tam maj pouze pro RH7.1
při kompilování jsem nejdříve zjistil že mi chybí smb_fs.h a ještě něco
dodal jsem z balíčku na instalačním CD.
Potom jsem zjistil, že je něco špatného s modversions.h zjistil jsem, že se
nabýzí ještě jedna doporučená metoda kompilace popsaná v README.txt udělal
jseem to to metodou .. výsldek: sitovka se zda ze chodi ale při startu a
depmod -a mi to píše *** Unresolved symbols in
/lib/modules/2.4.7-10/kernel/drivers/net/3c90x.o
Tak jsem se vrátil k puvodni kompilaci s modversions.h zjistil jsem že
obsah je skoro prázdný pouze řádky začínající # tak jsem je smazal. Ejhle už
se to zkompilovalo v pohodě, avšak zase ta chyba.... ****** Unresolved
symbols..... sitovka opet se zda že chodí ping na ni funfuje , ifconfig ji
ukaže,  kabel budu zkoušet zítra...... .
V archívu jsem se dočet jak se udělá modversions.h v SUSE avšak tady ten
postup nějak neplatí...

PROSIM, Mám tedy dotaz: jak  udělám v RH7.2 soubor modversions.h ,   a co
mam udělat pro to aby to nepsalo tu blbou hlášku...

Dik moc Zdenek Havrlik

PS: drobnost :-)

v fstab mám :

file://zdenek/c     /win    smbfs
iocharset=iso8859-2,codepage=cp852,password=abc

problem montuje se to při startu což já nehci manual jsem čet nic jsem
nevyčet když dám noauto tak to napiše že noauto neto a spadnou fšechny
options ... . V fstabu to mam pro rychlejsi montovani....  Co s tim ?

Dik moc a nebijte mě nemužu vědět fšechno....