fotak - Pomaly ser. port

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Srpen 29 21:57:39 CEST 2002

Michal Sviga wrote/napsal:
: Zdravim,
: mam dig. fotak Olympus Camedia C-860-L
:
: Stahuji fotky pomoci KDE 3.0.2, funguje to dobre, ale je to desne pomale max 2
: kB/s. Nevite nekdo co s tim? Rychlost portu se v KDE nastavit neda.
:
: Zkousel jsem GPhoto, ale to umi jen C-840-L, i kdyz obcas to jde take, ale
: jen, kdyz je na karte malo fotek. Pak je ale rychlost dobra. Z toho usuzuji,
: ze nastaveni portu je OK.

    Ty foťáky se chovají stejně (psal jsem do gphoto2 nějaké patche :-)
V době, kdy jsem tu Camedii prodal mělo gphoto problémy s foldery na
kartě. Možná, že už to bylo opraveno.

    Pokud to nebude fungovat, tak zkuste použít program photopc
(je sice o několik generací starší, ale funguje docela pěkně). Nevím už
kde roste, ale na googlu ho určitě vygooglujete. Pokud ho neseženete,
tak bych měl mít někde doma zdrojáky.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>